Barracuda Instant Replacement

Bij defect van uw Barracuda appliance, verzenden wij u een vervangende unit binnen 24 uur. Vervangingsaanvragen die buiten de normale bedrijfsuren worden ontvangen, worden de eerstvolgende werkdag beschouwd als ontvangen.

“We weten hoe belangrijk het is om 100% uptime in bedrijfsomgevingen te hebben. We werken hard om betrouwbare apparatuur te bouwen die onze systemen een 99,99% uptime biedt.”

We begrijpen ook dat soms apparatuur kan falen. Wij bieden daarom de Barracuda Instant Replacement Service aan. Met de Instant Replacement Service, bieden wij verzending binnen 24 uur van vervangende hardware.

Barracuda hardware vernieuwen

Naast het vervangen van hardware bij defecten in apparatuur, biedt de Instant Replacement licentie ook voortdurende migratie naar de nieuwste hardware platforms via het Barracuda Hardware Refresh Program.

Normaal gesproken wordt vernieuwde hardware tegen een vergoeding gekocht die een korting van de listprijs van nieuwe hardware vertegenwoordigt. Met het Barracuda Hardware Refresh Program heeft u echter recht op gratis nieuwe hardware als deze ouder is dan 4 jaar en een Instant Replacement licentie heeft.

Hierdoor biedt het Instant Replacement-programma een enkel, handig abonnement dat u dekt bij storingen in de hardware en biedt u een betaalbare manier om doorlopend naar het meest actuele hardwareplatform te migreren.

Voordelen met BlackIP x Barracuda:

  • Data migratie service voor Barracuda Email Security Gateways. Barracuda Networks helpt klanten om de product configuratie van het oude product naar het nieuwe product te verplaatsen als de oude configuratiegegevens toegankelijk zijn.
  • Harde schijfvervanging op Barracuda Networks-modellen die raid-schijven kunnen uitwisselen. Barracuda Networks verzendt via een standaard verzending een vervanging van een harde schijf. De klant moet de defecte harde schijf terugsturen naar Barracuda Networks.

FAQ: Instant Replacement Services

De Instant Replacement Service begint op de datum waarop het Barracuda Networksproduct geactiveerd is en vervalt precies één jaar, drie jaar of vijf jaar vanaf activeringsdatum, afhankelijk van het specifieke serviceplan dat is gekocht.

U heeft 60 dagen na de aankoopdatum van het Barracuda Networks-product om te beslissen of u de Instant Replacement Service wilt aanschaffen. Als u de Instant Replacement Service binnen het 60-daagse venster wilt aanschaffen, begint de Dienst met terugwerkende kracht op de activatiedatum van het Barracuda Networks-product.

  • Externe oorzaken zoals misbruik of problemen met elektriciteit.
  • Onderhoud dat niet is geautoriseerd door Barracuda Networks.
  • Gebruik die niet in overeenstemming is met de product instructies.
  • Niet-naleving van de product instructies of het vervallen van preventief onderhoud.
  • Problemen veroorzaakt door het gebruik van accessoires, onderdelen of componenten.
    die niet door Barracuda Networks worden geleverd.
  • Producten met ontbrekende of gewijzigde serienummers
  • Producten waarvoor Barracuda Networks geen betaling heeft ontvangen.
  • Producten die fysiek beschadigd zijn.

    Barracuda Instant Replacement offerte aanvragen

    Meld u aan voor onze Barracuda Renewal Services of vraag direct om een offerte. Indien u beschikking heeft tot uw Barracuda Serienummers, vul dit dan in bij het ‘berichtveld’.

    Aanvraagformulier:

    Hoe kom ik aan mijn licentie code(s)?

    Barracuda licenties en abonnementsupdates worden geleverd door de Barracuda Online-database. Het Energize Update-abonnement is (veelal) verplicht en wordt automatisch geïnstalleerd op basis van het type oplossing, product of services dat u heeft. Komt u er niet uit, laat het ons dan even weten. Wij helpen u graag op weg. Neem contact op met BlackIP.

    Barracuda Instant Replacement